با من بمون
نوشته شده توسط : شیدا

هنگامی که در طلب رویاهای خویشم قول بده وفادار بمانی.

تا نگران نباشم برای آنچه فراسوی توان من است تا اینکه نکوشم دل همگان را به دست آورم..

تا اینکه به خاطر بسپارم هرگز تنها نیستم و دوستی عزیز و یاری نازنین

همواره در کنار من است..

تا اینکه اندیشه های نیکو داشته باشم و دوری کنم از زشتیها..

تا اینکه بر این باور بمانم که همه چیز سامان میگیرد..

تا اینکه گمگشته ای نباشم که ندانم چه چیز مهم است و چه چیز بی اهمیت..

تا اینکه بکوشم بهترین باشم در هر آنچه انجام میدهم..

تا به خاطر داشته باشم که مهمترین روز زندگیم آن روزی است که امروز طلوع میکند..

و پاداشی که امروز دریافت میدارم این است که با منی... و با من می مانی...

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/bia2bax-211286.jpg
حامی در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
سلام،ممنونم که بهم سر زدین،وبلاگتون خیلی زیباست مطالبتونم همینطور
موفق باشید

/weblog/file/img/m.jpg
hamid در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
salam weblog ghashangi darin
mamnonaz shoma
hamid


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: